A Travellerspoint blog

Aasia seljakotireis 17.02

Tai

sunny 30 °C

Saabusin Bangkokki 14.veebruari öösel ja olin puruväsinud, sest Cebu Pacific oli järjekordselt oma ajagraafikust maas. Seoses sellega oli Manilas tükk aega passimist.
Loomulikult passisin ka Bangkoki lennujaamas. Mõtlesin seal veidi aega, millise linna ma esiteks ette võtan. Otsustasin Pattaya kasuks. Buss läks hommikul 9.15 ja kell 11 astusin Pattayas maha. Bussipilet oli ainult umbes 30 krooni. Takso hinnad oleks tulnud umbes 400 krooni kanti.
Bussipiletit ostes sain mingi Iraanlasega tuttvaks,kes tuli ainult oma sõpra Bangkokki lennuki peale saatma. Vesteldes läks aeg päris kiiresti.

Valisin kohe mingi esimese suvalise hotelli (Romeo Palace ), seal viibisin ainult ühe päeva ja enamuse aja magades. Õhtul loivasin korraks välja sööma ja veidi linnaga tutvuma. Järgmisel päeval võtsin oma seitse asja ja läksin paarsada meetrit eemal olevasse hotelli Seaview Resort, millega ilgelt rahul olen. Hind oli veidi kõrgem, aga selle eest sisaldab hommikusööki ka ja tuba ise on palju parem.

No mida siin Pattayas ei leidu: ööklubid, baarid ja hotellid üksteise otsas, rannad jne.
Kaks päeva sõitsin siin takso ja marsadega ringi, seejärel otsustasin rentida omale rolleri. See oli nii hea mõte, et siiamaani õitsen. Nüüd on vabadus minna kuhu tahes ja millal tahes. Pattaya ei ole oma kujult just kõige parem ja palju on sõitmist.

Selle rolleri ööpäeva rent on 150 baht (u.30-40 krooni). Ainult natuke sõitnud, automaatkastiga ja liigub nagu loom, anna ainult gaasi. 100km/h tuli lupsti, siis pidin pidurdama, seega lõppkiirus teadmatta.
Võrdluseks toon takso hinna, mis on 100 baht üks ots. Marsa on normaalse hinnaga.

Sai käidud ka Walking Streetil ühes ööklubis ja siis loomulikult pidi huvi pärast sisse astuma ka Go Go baari.
Päevad mööduvad rolleriga selles teistpidi liikluses vurades ja rannas vedeledes. Kuuma on mõnusalt ja õlle läheb libedalt.

Posted by Nax 00:17 Archived in Thailand

Email this entryFacebookStumbleUpon

Table of contents

Be the first to comment on this entry.

This blog requires you to be a logged in member of Travellerspoint to place comments.

Enter your Travellerspoint login details below

( What's this? )

If you aren't a member of Travellerspoint yet, you can join for free.